ست اداری

ست اداری

ست اداری شامل همه عواملی است که باعث معرفی یک شرکت به مخاطبان آن می‌شود. این عوامل شامل کارت ویزیت ، سربرگ و پاکت A4 و پاکت نامه می باشد.

هدف اصلی ست اداری ، ساختن یک شناخت برای شرکت و برقراری ارتباط قوی و مستقیم با مشتریان و بازار هدف است.

داشتن یک ست اداری حرفه ای و زییا تأثیر بسیار زیادی روی جذب مخاطبان شما دارد.

 

اهمیت داشتن ست اداری

شناسایی برند:

 عنصری اساسی برای شناسایی برند است که به صورت یکتا و منحصر به فرد در ذهن مخاطبان ماندگار می‌شود.

تبلیغات:

به عنوان شاخصه تجاری برای برند، یکی از مهم‌ترین عوامل در تبلیغات و بازاریابی محصولات است.

روابط عمومی:

مهم‌ترین عنصر در روابط عمومی و نمایش کسب و کار است که در تمامی کارها استفاده می‌شود.

هویت برند:

هویت برند را بیان می‌کند و به شناسایی برند در بین رقبا کمک می‌کند.

رشد برند:

به عنوان نماد برند، در رشد برند و افزایش شناخت آن تأثیرگذار است

تمایز برند:

به عنوان شاخصه تجاری برند، برای تمایز برند از رقبا و جلب توجه مخاطبان استفاده می‌شود.

تعرفه طراحی گرافیک