دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه‌ای از روش‌ها و فرآیندهای تبلیغاتی و بازاریابی در فضای دیجیتال اشاره دارد. در دیجیتال مارکتینگ، از ابزارهایی مانند وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، محتوای دیجیتال و تبلیغات در موتورهای جستجو برای جذب مخاطبان و مشتریان استفاده می‌شود. این روش‌ها به کسب و کارها کمک می‌کنند تا با استفاده از فناوری‌های دیجیتال، بازاریابی و تبلیغات خود را بهبود بخشند، محصولات و خدمات خود را به صورت بهتری به مخاطبان نشان دهند و در نهایت به فروش بیشتری دست یابند

برخی از ابزارها در دیجیتال مارکتینگ

وب‌سایت:

جایی که کسب و کار محتوای خود را به نمایش می‌گذارد و با مخاطبان خود در ارتباط است

محتوای دیجیتال:

شامل محتوایی مانند مطالب وبلاگ، ویدیوها، عکس‌ها و ارسالی‌های رسانه‌های اجتماعی است

سئو:

فرایند بهبود قابلیت دسترسی و محتوای سایت شما به موتورهای جستجو مانند گوگل است. هدف اصلی سئو، بالا بردن رتبه سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو است که در نتیجه به افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان وب سایت شما منجر می‌شود

رسانه‌های اجتماعی:

شامل پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین ، یوتیوب و اینستاگرام است که کسب و کارها از آن‌ها برای برقراری ارتباط با مخاطبان و تبلیغات استفاده می‌کنند

 

تبلیغات در موتورهای جستجو:

تبلیغاتی که در نتایج بالایی صفحه نتایج جستجوها نمایش داده می‌شوند

بازاریابی محتوا:

تولید محتوای جذاب و پرمحتوا که به مخاطبان کمک می‌کند تا با کسب و کار آشنا شوند و به آن اعتماد کنند

 

تبلیغات کلیکی:

تبلیغاتی که بر اساس تعداد کلیک‌هایی که روی آن‌ها کلیک شده پرداخت می‌شود

 

دیجیتال مارکتینگ

دیگر خدمات ما

طراحی وبسایت

گرافیک و چاپ

برندینگ و هویت بصری

مدیریت شبکه های اجتماعی

عکاسی و ساخت تیزر